Direct mailingová kampaň pro Le Cheque Déjeuner, s. r. o. / Up Česká republika

6.12.2016

Společnost UP Česká republika je jeden z lídrů na českém trhu nefinančních zaměstnaneckých benefitů. V rámci zkvalitnění svých služeb připravuje webový vyhledávač s kompletními daty svých partnerských provozoven.

Absolook v rámci tohoto projektu pomohl sestavit dotazník pro sběr dat z partnerských provozoven a připravil direct mailingovou kampaň.

Dotazník se týkal aktivit provozoven a obsahoval otázky ohledně prostorů a kapacity provozovny, menu, věrnostních programů, akceptovatelnosti nejrůznějších platebních metod a produktů společnosti UP, otevírací doby, druhu kuchyně, cenové kategorie, a dalších.

Za vyplnění krátkého dotazníku čekala na klienty odměna v podobě tradičních receptů Francouzské kuchyně, jako jsou např. Francouzský Quiche, Cibulová polévka, Kohout na víně a další.

V rámci toho projektu jsme zajistili:

  • Kompletní grafickou tvorbu vzhledu internetového dotazníku
  • Odborné poradenství a korekturu otázek obsažených v dotazníku
  • Kreativní sestavení textu v podobě komunikace se zákazníkem

Dle slov našeho klienta se rozeslaný dotazník setkal s velkým úspěchem a se spoluprací s Absolookem byli velmi spokojeni. Z takové pochvaly a kvalitních výsledků máme vždy radost.