Direct Marketing – nejefektivnější akviziční kanál

Zapomeňte na neosobní přístup.
Mít možnost si s vámi promluvit, říct vám svůj názor – to je to, co váš zákazník chce.
Přímý marketing je nejefektivnější akviziční kanál.
Díky přesnému cílení, nízkým nákladům a osobnímu kontaktu s potenciálními zákazníky je jedním z nejlepších nástrojů i pro společnosti s malým rozpočtem.

Hlavně nabízí to, co ostatní kanály nedokáží: přímý kontakt se zákazníkem s okamžitou zpětnou vazbou, uzpůsobení nabídky na míru zákazníka a přesné měření za využití on-line technologií.

Direct Marketing – nejefektivnější akviziční kanál

Co akviziční balíček obsahuje?

Co akviziční balíček obsahuje?

Databáze

Nabízíme zpracování databáze vašich klientů (s ohledem na GDPR) a vhodnými nástroji zajistíme navýšení návštěvnosti vašich webových stránek. Přímý marketing nemůže fungovat bez pořádné přípravy.

E-mailing již od 4 990 Kč

  • Cílená rozesílka HTML5 emailů na předem určené skupiny
  • Zajištění a příprava databáze
  • Možnost doplnění o pravidelný newsletter
  • Automatizované měření zásahu direct mailingů
  • Okamžité vyhodnocení zpětné vazby

Telemarketing již od 3 900 Kč

  • Kompletní zajištění telemarketingu včetně vyškolení – 1 den, 1 telemarketér
  • Propojení telefonních kontaktů s daty e-mailových rozesílek
  • Telefonické kontaktování osob, které projevily aktivitu
  • Po rozhovoru zápis do databáze: předmět a obsah hovoru, výsledek, ohodnocení a návrh další akce
  • Nejčastější hlavní obsah telefonického hovoru:
    • upřesnění kontaktu, případně získání správného kontaktu
    • představení nabídky a zjištění zájmu potenciálního zákazníka o bližší informace
    • získání souhlasu k zaslání bližší nabídky, dohodnutí schůzky s obchodním zástupcem či uzavření obchodu
  • Průměrný počet zápisů jednoho telemarketéra: záznam k 10 klientům za hodinu

KPI akvizičního balíčku

KPI akviziční baíček

PŘI REALIZACI DIRECT MARKETINOVÝCH KAMPANÍ DOPORUČUJEME

  • Využití komunikačních kanálů s nejvyšší afinitou u cílových skupin
  • Nastavení kampaně tak, aby vedla cílovou skupinu k požadované akci
  • Vyhodnocování direct marketingové kampaně na denní bázi
  • Využívání základní platformy pro komunikaci a měření – webových stránek a FB stránek
  • Měření pomocí Google Analytics s dopadem na každého konkrétního uživatele (možnost sledovat každého uživatele, jaké cíle na webové stránce splnil)

NÁSTROJE PRO ZVÝŠENÍ NÁVŠTĚVNOSTI WEBOVÝCH STRÁNEK

Nedílnou součástí akviziční kampaně jsou dobře fungující webové stránky. Je potřeba, aby na vašich stránkách bylo živo. Ale vše jde ruku v ruce. Kvalitní SEO a plný firemní blog vám samo o sobě nic nezaručí. Přidejte propracovaný linkbuilding, neobtěžující emailing, zajímavý obsah na sociálních sítích a dobré nastavení reklamy a máte mix, který nemůže zklamat. Z vlastní zkušenosti víme, že funguje. Našim klientům ho poskytujeme a spravujeme již několik let.

NÁSTROJE PRO ZVÝŠENÍ NÁVŠTĚVNOSTI WEBOVÝCH STRÁNEK

Zašlete svou poptávku